Pārrunu vadīšanas prasmes

Šī biznesa apmācību programma izstrādāta balstoties uz FranklinCovey 7 paradumi metodiku, īpašu uzmanību veltot pārrunu stratēģijas veidošanai un pārrunu vadīšanas procesam un konfliktu risināšanai.

Ieguvumi:

  • Izstrādāt „dabisku” pārrunu vadīšanas stilu;
  • Spēja vadīt sarežģītu pārrunu procesus;
  • Izprast un spēt vadīt pārrunu procesu gan produktīvas, gan neelastīgas taktikas izmantošanas gadījumā;
  • Spēja vadīt pārrunu procesu ar „grūtajiem” partneriem un klientiem.

Programmas plāns:

  • Pušu savstarpējā sadarbība (atkarība)
  • Pušu interešu konfliktu diagnosticēšana
  • Kā pārskatīt iespējas mainīt savu pozīciju

(1. paradums – Esi proaktīvs)

  • Pārrunu vadīšanas stratēģija
  • Kas ir svarīgāks – rezultāts vai attiecības?
  • Asimetriskas un neveiksmīgas pārrunas, kurās pastāv izteikta interešu sadursme
  • Pārrunas, kas balstītās uz sadarbību (6. paradums – Esi sinerģisks)
  • Kompromiss
  • Abpusēja ieguvuma pārrunas (4. paradums – Domā par abpusēju ieguvumu)
  • Kā sagatavoties pārrunām
  • Pārrunu uzsākšana
  • Kaulēšanās
  • Pārrunu noslēgums – vienošanās
  • Ievads, sagatavošanās
  • Rezultāti, produktīvāko taktiku analīze, diskusijas
  • Pārrunu stratēģija
  • Ilgtermiņa stratēģija (2. paradums – Sāc ar rezultāta vīziju)
  • Īstermiņa stratēģija
  • Pārrunu dimensijas – (3. paradums – Sāc ar svarīgāko), sākotnējā pozīcija, nepieciešamais rezultāts, atkāpšanās iespējas, izšķirošie/galvenie pārrunu mērķi.
  • (Individuāls darbs)
  • B.A.T.N.A. (Best Alternative to a Negotiated Agreement)
  • Piekāpšanās stratēģija
  • Ievads, sagatavošanās
  • Rezultāti, produktīvāko taktiku analīze, diskusijas
  • Pirmais piedāvājums
  • Produktīvākās taktikas
  • Ķermeņa valoda
  • Pārrunu stili
  • Kaulēšanās spēks un stratēģijas
  • Autoritātes veidošana
  • Savas pozīcijas veidošana
  • Argumenti
  • Tehnikas
  • Manipulācija
  • Uzbrukums/aizstāvēšanās
  • Ievads, sagatavošanās
  • Rezultāti, produktīvāko taktiku analīze, diskusijas
  • Kursa pārskats
  • Tālākās darbības plāns

Lai saņemtu vairāk informācijas par FranklinCovey programmu „Pārrunu vadīšanas prasmes” un uzņēmumu iekšējo treniņu risinājumiem, sazinieties ar mūsu klientu partnieriem

/* ]]> */