4 izpildes disciplīnas

Dodiet organizācijām spēju sasniegt savus stratēģiskos mērķus, kuru sasniegšanai nepieciešamas izmaiņas cilvēku uzvedībā.

FranklinCovey ilgstoši un dziļi ir pētījis jautājumu, kāpēc dažām organizācijām ir izcila izpilde, kamēr citas klūp un krīt. Gan izcilniekiem, gan tiem, kas ir mazāk veiksmīgi, ir izcila snieguma piemēri – nodaļas, kurās ir apmierināti klienti, iesaistīti darbinieki un augsti finanšu rādītāji.
Gan izcilnieku, gan pārējo darba sniegums ir mainīgs.

Galvenā atšķirība ir viņu “mainīguma līknes” formā. Labāko izpildītāju līknes forma ir ciešāka un vairāk novirzīta pa labi, kā pārējiem. Viņi vienkārši prot labāk sistematizēt to, ko viņi ir pieredzējuši izcilas izpildes gadījumos.

Tie, kuru sniegums ir mazāk izcils, patērē milzu enerģiju, lai paveiktu ikdienas darbus – “virpuli”- un tas kavē viņu top prioritāšu sasniegšanu. Labāko izpildītāju virpuļi ir tikpat spēcīgi, bet viņi izveido procesus, lai iesaistītu savus darbiniekus svarīgāko mērķu sasniegšanā par spīti virpulim.

Mūsu izpildes prakse palīdz attīstīt līderus, kuri

  • prot definēt svarīgākās darbības, kurām ir vislielākā ietekmi uz vēlamo rezultātu sasniegšanu;
  • fokusē savas komandas uz izcilu šo atslēgas darbību izpildi;
  • virza komandas un individuālo iesaisti un atbildību.

4 izpildes disciplīnu metodoloģija, procesi un instrumenti palīdz organizācijām

  • sasniegt ievērojamu pieaugumu konsekventā svarīgāko mērķu un uzdevumu izpildē;
  • ievērojami palielināt iesaisti un uzlabot komandas garu, tajā pašā laikā palielinot atbildību;
  • attīstīt organizāciju izpildes kultūru, kas kļūst par paliekošu konkurences priekšrocību;
  • attīstīt augstākā līmeņa vadītāju nākamo paaudzi ar augstu veiktspēju.

70% stratēģiju neveiksmju cēlonis ir zems to izpildes līmenis. Ļoti reti iemesls ir gudrības vai vīzijas trūkums. – Rams Šarāns

Piemērs no biznesa prakses — Luksusa viesnīca Noskatītes video

Luksusa viesnīcu ķēde ar 9000 istabām vēlējās ievērojami palielināt klientu apmierinātību. Lai to paveiktu, viņi meklēja veidu, kā panākt, ka katrs darbinieks iesaistās un fokusējas uz tām darbībām, kas vislabāk pakalpos viņu klientiem un paaugstinās klientu lojalitāti.

Izmantojot FranklinCovey 4 izpildes disciplīnu metodoloģiju, viņi iesaistīja tūkstošiem savu darbinieku ikdienas un iknedēļas darbību ritmā, kas ievērojami uzlaboja rezultātu mērījumus katrā no viesnīcām.

/* ]]> */